byter forum

började dagen med att gnälla på spacebook i förhoppning om lite medlidande... gick så där. mest något kavat råd om att införskaffa en bättre comcealer. fet chans... don't exist muttrade fröken.

inte nog med att pollen-helvetet flyger och far så att man blir galen, gissa vilka som tittar fram lagom med solljuset? spindlarna! frökens tysta önskan om att heeela släktet skulle ha frusit ihjäl i midvinterkölden åt fanders... är livrädd, verkligen livrädd. helt utan överdrift. hör min egen puls som om hjärtat vore kopplat till en baslåda, tryck över bröstet och blir yr... varje gång! varje gång! orkar inte...

min ömma moder ruskar bara på huvudet och undrar vad hon gjort för fel som fick mig. själv funderar jag på att sluta någon form av pakt med odjuren, typ dela upp lägenheten i två eller så...

det bara måste finnas en lösning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0