imse vimse jävla monster

som sagt, deras segertåg har endast börjat... mutter, mutter...

hann inte mer än komma hem från Uppsala förräns man hittade första monstret: i kökstaket! så jäkla lågt eller högt eller... taskigt!

värsta kamikaze-piloten är han dessutom! eller hon, bruakr det inte vara honorna som...? ja, all biologi har ju lämnat hjärna för länge sen... släpper det och fortsätter, hålla tråden var det ja. mamma har i alla dessa år intalat mig att jag är större än spindlarna att de i själva verket är räddare för mig och att det bara är att ta tillbaka makten. pyttsan! den här är tränad för självmordsuppdrag. varje gång jag närmar mig köksbänken firar hon/han/den ner sig i sin äckliga tråd och stirrar mig i ögonen... slut på diskussonen, jag släpper köket till fienden. det blir diet heeeela veckan. se det här inlägget som som min kaputalation snusk-djur. vitt flagg! hej då. hej då länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0