brottas med min egen värdegrund...

ibland ställs man på huvudet och inser att man kanske inte alltid lever osm man lär... illa. pinsamt.

"Jag är framgångsrik! Jag har haft en fantastisk morgon! Jag är på topp!" Skanderade vår instruktör och vips så blir jag den människa jag inte vill vara. Fröken Jante kliver fram och jag känenr hur armarna kämpar för att komma i korsat läge över bröstet, hur ögonbrynen vill åka uååpt och hur vikten sakta försöker hänga på ena höften. Inte okej. Skärpning! Det sunda förnuftet är på väg att drunkna...

Det finns en liten, men ack så kraftfull liten bitch, som sitter där inne och surar. Surar och missunnar... (Undrar vad hon livnär sig på? Polly?) Åt helvete med monstret. Jga må ha klarat mig förbannat bra ifrån PMS men fick den här DNA-strängen istället... Morr! Vill inte! Förbättring utlovas...

Instruktören i fråga är bland de ballaste jag träffat i alla kategorier. Basta!

Skärpning Hanning, skärpning...


Kommentarer
Postat av: Allium

Ett av de mest hälsosamma inlägg jag har läst från dig.

2010-11-20 @ 16:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0