nej tack, jag tränar!

kul tjej. jättekul tjej. verkligen. grattis alla som har henne i telefonboken. om det inte är av arbetsmässiga skäl kan ni radera kontakten. chansen att hon hittar tid i almanackan för att faktiskt umgås IRL är ju obefintlig... nä, november var ingen bra månad ur marknadsföringssynpunkt för fröken.

har slutat räkna antalet middagar, baler, glöggkvällar, fester, shoppingresor osv som jag tvingats tacka nej till med anledning av "nej tyvärr, jag ska på utbildning i sthlm imorgon igen..." eller "tyvärr då har jag lovat att köra pass..." kul tjej som sagt.

men fina vännen orkar på helt outtröttligt sätt fortsätta komma med sköna förslag. tack för att du är du! nån gång, typ till sommaren, är jag som vanligt folk igen... typ.

nu: mental uppladdning med största godispåsen innan månadens sista utbildning.

roger, roger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0