här och nu

Känner mig lite som galna professorn med håret på ända. Halvt begravd bland taktanalyser och konstiga streckgubbar. överstryckningspennor skapar kodspråk som för andra verkar vara nonsens och post it lappar är högvaluta. En är som en är och man blev som man vart men inte satan har man tid att vara sjuk! Vill absolut inte spä på klyschan om förkylda män men i morse var det väääldans synd om Peckson... Kunde inte kommit olämpligare för någon av oss. Fast det är skillnad på oss. Mest på mig om man ska tro honom. Honung är da shit hävdar fröken men eleverna vill inte riktigt lita på na. Mums filibubba och massa med antioxidanter. Men varför hällde hon hela tekoppen i celibatsoffan? Var det ett litet raseriutbrott över herrns heminredning eller som en symbolisk gest över saknad till Gunnar? Oklart. Men på skitlistan hamnade hon. Inget nytt under solen efter den här veckan. 5 inställda pass, påskäggen lär ju inte ska trängas utanför frökens dörr om man säger så... Timmarna går och snart är det helg, men va satan har jag gett mig in på? Hur tänkte jag? Lillasyster hejar glatt på och tjattrar nåt om blåbärssoppa. Det kommer krävas mer för att klara av det här. Vi hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0