förkyld

på värsta viset ska jag be att få tala om. jojo. har påstått själv att jag fått den manliga sorten, ni vet den där när man tycker så vansinnigt synd om sig själv. i morse fick jag bekräftelsen, nu har målbrottet kommit också. tack för den liksom.

hur som haver, förkylning innebär oftast ett flertal timmar under varma filten och frmaför mr Tivo. Så även denna gång... Inte bara mössor har producerats samtidigt en hel del analyser (stora och viktiga kan jag försäkra!) har också skapats:

- Vem skriver egentligen Mrs Montassamis manus? För jag går bara inte med på att hon är så där korkad. Jag har bestämt mig för att hon får färdigskrivna manus och pga språkförbistringar inte kan förstå hur galet det låter. Så får det vara. "Golf är en social sport, man kan spela ensam..." Behöver jag fortsätta?

- Den fantastiska reklamen för bungy pump. Inget ont om stavgång. Jag är den första att erkänna träningsformens funktion vid rätt teknik men reklamen! Inte nog med att den där sjukgymnasten läser innantill sämre än en själv men demonstratörsbrullan med lysgrön-topp går ju för bövelen passgång! Sånt accepteras bara av söta labradorer.

- Robinsson. Det känns ju lite som om att sparka in en öppen dörr men...

-Övrigt: förken har hunnit sätta ihop både ett och två dreamteam till "Så mycket bättre", kan det inte bara börja sändas nyss? Idol ger jag blanka fan i men det här, det vill jag ha! Nyss! hatten av för Debatt som håller fortsatt hög klass i väntan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0